STB continua procesul de modernizare a parcului liniei 21

Una dintre cele mai aglomerate linii de tramvaie din Bucuresti a intrat in ultimii ani intr-un amplu program de imbunatatire a conditiilor de calatorie. In ultima perioada, cateva tramvaie au fost modernizate si introduse la traseu pentru a majora confortul pasagerilor. Evolutia pozitiva a parcului liniei 21 continua, dovada fiind ultimul mijloc de transport aflat pe strazile din Capitala.

Cea mai recenta achizitie a Depoului Colentina a inceput sa (re)circule din ultima zi a lunii Octombrie 2018. Practic, tramvaiul cu numarul de parc 350 s-a transformat dintr-un V3A-93 intr-un V3A-PPC-CA.

Tramvaiul V3A-93 inainte de modernizare – #350 – Linia 16 – 11.11.2015

Ce presupune aceasta schimbare? In primul rand, corpul de la mijloc a fost reconfigurat pentru a monta podeaua coborata. Partea din fata, respectiv cea din spate sunt noi, iar acoperisul si tabla au fost inlocuite. Totodata, noilor tramvaie li s-a montat motoare asincron produse de catre Electroputere Craiova si echipament de tractiune si control furnizate de catre ICPE-SAERP Bucuresti. Prin aceasta modernizare, design-ul tramvaielor ofera un aspect mai prietenos.

Tramvaiul V3A-PPC-CA dupa modernizare – #350 – Linia 21 – 01.11.2018

Acest ultim tramvai introdus la traseu face parte dintr-un program amplu de modernizare a parcului liniei 21 din Bucuresti. La data de 01 Noiembrie 2018, Depoul Colentina beneficiaza de 7 tramvaie V3A-PPC-CA, toate fiind repartizate pe linia 21. Ultimele doua apartin Depoului Alexandria si circula pe linia 32 sau 41.

Situatia tramvaielor V3A-PPC-CA din Bucuresti – 01 Noiembrie 2018

Pentru a-i sprijini si a-i atrage pe calatori sa foloseasca tramvaiele liniei 21 in locul masinilor personale, STB (Societatea de Transport Bucuresti) continua procesul de modernizare a mijloacelor de transport utilizate. Montarea gardurilor pe Calea Mosilor (tronsonul intre Bulevardul Carol I si Bucur Obor), respectiv pe Soseaua Colentina (de la Bucur Obor la Pasaj Colentina) a facut ca timpii alocati pe o semicursa sa scada. In clipa de fata, distanta dintre Pasaj Colentina si Piata Sfantul Gheorghe se parcurge in aproximativ 28-30 de minute. Numarul calatorilor care au ales tramvaiul in detrimentul troleibuzelor de pe linia 66 a crescut, iar o parte dintre troleibuze au fost redistribuite pe linia 70 (Vasile Parvan – Universitate – Bulevardul Basarabia). De asemenea, s-a eficientizat legatura dintre Nord-Estul orasului (Colentina) si Sudul (Berceni) sau Sud-Vestul Capitalei (Rahova).

Va invit sa urmariti o galerie foto cu tramvaiele V3A-PPC-CA din Bucuresti.

Te-ar mai putea interesa:

Tramvaiele Tatra T4R din Bucuresti;

Bucuresti – Capitala celor 1000 de stele Mercedes-Benz Citaro;

Parada tramvaielor de epoca din Bucuresti.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *